یک نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

در وبلاگ سوال کده به سوالات شما پاسخ داده می شود

یک نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

۱۴ بازديد


امروزه با توجه به گرانی لوازم خانگی به صرفه نیست که هنگام خرابی اقدام به خرید یک دستگاه نو و جدید کنید. خرید یک دستگاه جدید می تواند هزینه زیادی را به شما تحمیل کند. از این رو ما توصیه می کنیم که حتما یک نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی خوب پیدا کنید و تعمیر دستگاه را به او بسپارید.

اما انتخاب یک نمایندگی خوب شاید مشکل باشد. در ادامه نکاتی را برای شما آورده ایم که به شما کمک می کند ویژگی های یک نمایندگی خوب را تشخیص دهید.

 

ویژگی های یک نمایندگی تعمیر لوازم خانگی خوب

تعمیرات در محل

یکی از مهمترین مواردی که در یک نمایندگی باید انجام دهند، مراجعه به محل شما برای تعمیرات دستگاه های سنگین است. اگر یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و یا ماشین ظرفشویی شما خراب شده است، حمل آنها تا نمایندگی بسیار مشکل خواهد بود. از این رو حتما از نمایندگی سوال کنید که تعمیرات در محل دارند یا خیر.

البته امروزه اکثر نمایندگی های لوازم خانگی تعمیرات در محل را ارائه می دهند. چون حمل دستگاهی همچون یخچال فریزر علاوه بر سنگینی و هزینه حمل و نقل، می تواند به خود دستگاه نیز وارد کند. ضربه خوردن هنگام حمل و ... می تواند آسیب زیادی به دستگاه شما بزند.

هزینه تعمیرات شفاف

متاسفانه بعضی از تعمیرکاران نامعتبر با ارائه قیمت های عجیب غریب و بدون شفاف سازی باعث می شوند که شما هزینه هنگفتی را برای تعمیرات پرداخت کنید. مرکزی که معتبر باشد اعتبار خود را از همین موارد حتی جزیی به دست آورده است.

بعضی از نمایندگی ها لیست قیمت تعمیرات دارند که بر اساس نرخ اتحادیه می باشد. همچنین هنگام تعمیرات به شما جز به جز هزینه ها را اعلام می کنند. شما برای تعمیر دستگاهی همچون ماشین لباسشویی چون در محل انجام می شود باید علاوه بر هزینه تعمیر یا تعویض قطعه، هزینه های ایاب و ذهاب و همچنین عیب یابی را نیز پداخت کنید.

گارانتی برای خدمات ارائه شده

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی که سابقه و اعتبار خوبی داشته باشد، از تکنسین های ماهر و خبره در زمینه تخصصی خود استفاده می کنند. آنها به میزان زیادی به کیفیت کار تکنسین های خود اعتماد دارند. از این رو به مشتریان گارانتی می دهند که در صورتی که شما مثلا در 50 روز آینده با همان مشکل مواجه شدید، تعمیرات دوباره رایگان خواهد بود.

در واقع این نمایندگی ها اطمینان دارند که شما با آن مشکل دوباره در زمان کم مواجه نخواهید شد. مگر اینکه در گذر زمان و یا استفاده نادرست در طولانی مدت دوباره برای شما مشکل ساز شود.

دانش به روز تکنسین ها

اگر به نمایندگی ای مراجعه کردید و گفت که ما دستگاه های جدید را تعمیر نمی کنیم، این بدان معنی است که دانش آنها به روز نیست. یک نمایندگی باید همواره به دانش روز آشنا باشد و بتواند دستگاه های جدید برند خود را نیز تعمیر کند.

در حال حاضر تکنولوژی بسیار سریع پیشرفت می کند و در صورتی که یک تکنسین به دنبال یادگیری آن نباشد نمی تواند خدمات خوب و سریعی را به شما
ارائه دهد.

 معرفی یک مرکز تعمیر لوازم خانگی خوب در اصفهان

مجموعه صفاهان سرویس به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیر لوازم خانگی در اصفهان می تواند خدمات متنوعی را به شما ارائه دهد. از جمله خدماتی که این مجموعه به مشتریان خود ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 * سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان
 * سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان
 * سرویس و تعمیر یخچال فریزر در اصهان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.